Van elk 3 stuks

Van elk 3 stuks

maandag 16 februari 2015

4 kg baby!

Na 1 maand en 1 week en 4 dagen ziekenhuis.. mocht ik vandaag naar huis!
We vieren 32 weken dus thuis, zalig!

Bij de controle vanmorgen zei de gyn dat de kritieke periode erop zit en dat ik thuis mocht zetelen in de zetel. Tijdens de echo stuiterden Ping en Pong lekker heen en weer in mijn buik. Ze hebben voldoende vruchtwater om zich heen en de doorbloeding van de navelstreng zat ook goed!
Ping werd geschat op 1,9 kg en Pong op 2,1 kg.
Controle pas over twee weken, dat wordt afkicken..

Ik ga dus ook, net zoals "de anderen" mijn bevallingskoffertje mogen klaarmaken! Woot! Woot!
Wie had dat gedacht?

1 opmerking:

  1. Wat een leuk nieuws. Er zullen er toch blij zijn dat mama en vrouw terug thuis zijn. Geniet maar van de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen